فروش عمده کارتخوان سیار و بیسیم

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش عمده کارتخوان سیار و بیسیم

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار

بدون نیاز به جواز کسب
سرعت تراکنش بسیار بالا ( ٢ ثانیه )
قدرت نگهدارى شارژ به مدت ٣ روز
آنتن دهى فوق العاده قوى
صفحه لمسى به همراه قلم
داراى بارکد خوان براى فروشگاه ها
مالکیت دائمى
پشتیبانى ٢٤ ساعته
یک سال ضمانت
براى اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید
09128978707
02166576795

کلمات کلیدی

فروش عمده کارت خوان بیسیم پکس مدل PAX S90

فروش کارتخوان بیسیم VeriFone VX675

فروش کارتخوان بیسیم مدل VeriFone VX675

فروش عمده کارتخوان سیارپکس مدل pax s90

فروش عمده کارتخوان بیسیم مدل وریفون 675

فروش دستگاه سیار وریفون VX 675

فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 670

فروش کارتخوان بیسیم مدل وریفون 675

فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 675

اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان سیار

فروش عمده کارت خوان بیسیم

شرکت تجارت پارسه نوین

پایانه فروش PAX

پرسش و پاسخ های پذیرندگان کارتخوان های سیار

تعمیرات تخصصی کارت خوان سیار

قیمت دستگاه کارت خوان بیسیم

زمان واریز پول به حساب پس از کشیدن پوز ۲۴ ساعته شد؟

پایانه فروش (POS) سیار چیست؟

ویژگی دستگاه های سیار

قیمت خرید و فروش و مقایسه انواع کارت خوان بیسیم

فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 680

فروش عمده کارت خوان بیسیم پکس

تحویل فوری دستگاه سیار کلیه بانکها وشعب

ارائه نمایندگی دستگاه کارت خوان سیار

پویش تجارت پارسه نوین آینده

دستگاه کارتخوان چیست و چه مزایایی دارد؟

قیمت کارتخوان سیار

دستگاه‌های کارتخوان مفقودی

هشدار به پزشکان و اصنافی که دستگاه کارتخوان ندارند

همه چیز درمورد کارتخوان بیسیم

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

تکنیک های مذاکرات: نزول ارزش خدمات

تکنیک های مذاکرات: نزول ارزش خدمات

برای بسیاری از ما جذاب است که به عنوان مذاکره کننده در جلسات مذاکره تجاری شرکت کنیم. مذاکره‌‌هایی که موفقیت در آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی سرنوشت فردی و اجتماعی ما را تغییر دهد.

البته این را هم می‌دانیم که مذاکره تجاری بخش جدایی‌ناپذیر زندگی امروزی است و حتی اگر ما به سمت چنین مذاکره‌هایی نرویم و از آن‌ها استقبال نکنیم، به هر حال گریزی نیست جز این‌که بر سر اهداف مالی و تجاری با افراد دیگر بر سر یک میز بنشینیم و به همین علت، به یادگیری فنون مذاکره نیازمندیم.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید:

  • تعریف مذاکره تجاری در فروش کارتخوان بیسیم
  • درک مفاهیم پایه در مذاکره تجاری در فروش کارتخوان سیار
    • چه زمانی در حال مذاکره هستم؟
    • انواع مذاکره
    • مدل ذهنی مناسب برای مذاکره موفق
  • یادگیری جنبه‌های ساختاری مذاکره
  • آشنایی با فرایند مذاکره و مراحل مختلف آن
  • آشنایی با فرهنگ در مذاکره و تأثیر جنبه‌های فرهنگی بر مذاکره
  • مهارتهای ارتباطی در مذاکره
  • تکنیک‌ها و ترفندهای مذاکره
  • توسعه برند شخصی و سبک اختصاصی در مذاکره
  • تلاش برای توسعه آگاهی تجاری و آشنایی با کسب و کار
  • تلاش عمیق برای درک جنبه‌های انسانی مذاکره

اگر به نمودار زیر توجه کنید، رابطه‌ی بین محورهای بالا را بهتر درک خواهید کرد:

نقشه راه یادگیری مذاکره تجاری

همان‌طور که می‌بینید دو محور، یعنی افزایش عمق آشنایی با کسب و کار و نیز درک عمیق‌تر جنبه‌های انسانی، همیشه و در همه‌ی مراحل یادگیری مذاکره باید دغدغه‌ی شما باشد و برایشان وقت بگذارید.

اما برای سایر موارد، می‌توان تقدم و تأخر تعریف کرد. مثلاً یادگیری تکنیک‌ها و ترفندها زمانی ارزشمند است که پیش از آن، مفاهیم پایه، اختلاف‌های فرهنگی و مهارت ارتباطی را آموخته باشید.

هم‌چنین زمانی می‌توانید از سبک اختصاصی خودتان در مذاکره حرف بزنید که پیش از آن، سبک‌های رایج و چارچوب‌های پذیرفته‌شده را یاد گرفته و به شکل عملی، تمرین کرده باشید.

برگرفته از سایت:پارسه نوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۵
شرکت تجارت پارسه نوین آینده

ALT

جلب اعتماد مشتریان

نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟

تبلیغات بانک‌ها
با توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشورهای اروپایی بانک‌های کشورهای موفق در صنعت بانکداری در شرایط رکود اقتصادی حدود 7 درصد بودجه تبلیغات خود را صرف نورومارکتینگ و ساختن برندی قوی‌تر با استفاده از آن کرده‌اند. تحقیقات نشان داده که همدلی برای مشتریان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، یعنی آنها می‌خواهند که بانک نشان دهد که مشکل آنها را می‌فهمد. همین‌طور مردم در هنگام تبادلات اقتصادی، افراد مسن‌تر را بیشتر قابل اعتماد می‌یابند تا افراد جوان.

همچنین تحقیقات بر روی تبلیغات بانک‌ها نشان داده که استفاده از تبلیغاتی که از تصاویری استفاده می‌کنند که ثبات را القا می‌کنند بسیار تاثیر گذار است. اما مهم ترین پیامی که مردم می‌خواهند از یک بانک بشنوند این است که بانکشان تا چه حد درد یا مشکلات آنها را درک می‌کند. این یافته‌ها از طریق بررسی مستقیم ساختار‌های عصبی مغز انسان به دست آمده و با اطمینان می‌توان گفت که نه فرضیه، بلکه قانون هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۹
شرکت تجارت پارسه نوین آینده